• 120.000+ producten
  • 100.000+ tevreden klanten
  • 100% laagste prijs
WINKELMAND

U heeft nog geen producten in uw winkelmand

Retouren & Service

Retouren

Retourneren zakelijke bestelling

Wil je de bestelling (gedeeltelijk) retourneren? Dan gelden er voor zakelijke aankopen andere voorwaarden dan voor particuliere aankopen. Het herroepingsrecht is onderdeel van de consumentenwetgeving en geldt niet voor zakelijke aankopen.

Wanneer er een zakelijke bestelling is geplaatst en een deel of de gehele bestelling voldoet niet aan de verwachting, kan de klant een verzoek indienen bij Horeca Supply om een deel of de gehele aankoop retour te nemen. Horeca Supply heeft te allen tijde het recht te beslissen dat een deel of de gehele aankoop niet retour wordt genomen, zonder opgaaf van reden. Het retourneren van de aankoop of een deel daarvan dient altijd te gebeuren volgens de door Horeca Supply aangegeven procedures. Als de klant de genoemde procedure niet heeft gevolgd, kan de klant geen aanspraak maken op rechten en plichten tegenover Horeca Supply.

Indien Horeca Supply toestemming heeft gegeven om een deel of de gehele aankoop te retourneren wanneer er door de klant een verkeerd artikel is besteld en/of het product niet aan de verwachtingen voldoet, is de klant verwerkingskosten verschuldigd ter hoogte van 10% van de verkoopwaarde exclusief BTW van de betreffende artikelen. Deze kosten komen vaak te vervallen als er een nieuwe bestelling geplaatst wordt van minimaal dezelfde waarde. De verzend- en retourkosten worden niet vergoed.

Specifiek voor de klant bestelde artikelen, verzegelde producten en op maat gemaakte producten worden niet retour genomen.

Wil je een retour aanvragen? 

  • Stuur een mail naar info@horecasupply.nl inclusief de reden van retour.
  • Wanneer de retour wordt goedgekeurd, ontvang je het retourformulier.
  • Dit formulier dient volledig ingevuld te worden teruggestuurd naar info@horecasupply.nl
  • Voeg na goedkeuring het ingevulde retourformulier en de pakbon toe aan de retourzending. 
  • Alleen artikelen die in goede staat zijn ontvangen, komen in aanmerking voor creditering. Artikelen die niet in aanmerking komen voor creditering worden niet teruggestuurd en kunnen eventueel binnen 5 werkdagen worden afgehaald.

Stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar ons op. Zowel de verantwoordelijkheid als de kosten van de retourzending zijn voor rekening van de afzender. Daarom raden wij je aan om de retourzending aangetekend en verzekerd te versturen. Bewaar het verzendbewijs goed, hierop vind je de track and trace- gegevens. Zo kun je bij een eventueel verlies melding maken bij de vervoerder.

Wanneer wij jouw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, storten wij het aankoopbedrag, verminderd met de eventuele verwerkingskosten, binnen 10 werkdagen aan je terug.

De retourzending kun je versturen naar: 

Horeca Supply

T.a.v. Retouren

Utrechthaven 14

3433 PN Nieuwegein

 

Retourneren particuliere bestelling

Eventuele retourzendingen dienen binnen 14 dagen na factuurdatum in de originele verpakking op eigen kosten te worden teruggezonden.

Retourzendingen worden alleen verwerkt na akkoord van horecasupply.nl. Meld je retourzending daarom eerst aan via info@horecasupply.nl.

Zorg ervoor dat de artikelen goed zijn ingepakt, zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het transport.
Beschadigde artikelen komen niet in aanmerking voor creditering en zullen niet retour gestuurd worden naar de
afzender (klant). Indien artikelen beschadigd aankomen, dienen ze binnen 5 werkdagen bij ons te worden afgehaald.
Na 5 werkdagen worden deze vernietigd.

Zorg ervoor dat de artikelen goed zijn ingepakt, zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het transport. Beschadigde artikelen komen niet in aanmerking voor creditering en zullen niet retour gestuurd worden naar de afzender (klant). Indien artikelen beschadigd aankomen, dienen ze binnen 5 werkdagen bij ons te worden afgehaald. Na 5 werkdagen worden deze vernietigd.

De kosten voor het terugsturen van een artikel naar horecasupply.nl zijn voor rekening van de klant, tenzij:

  • Je een beschadigd artikel hebt ontvangen.
  • Het een door horecasupply.nl verkeerd geleverd artikel is.

Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden, ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden in rekening gebracht. In bovenstaande gevallen stort horecasupply.nl de verzendkosten achteraf naar je terug. Vermeld bij deze zending wel je banknummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan je kunnen terugstorten.

Wanneer wij jouw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, storten wij het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen aan je terug.

 

Service

Hoewel horecasupply.nl een laag klachtensaldo kent, kan het voorkomen dat er onverhoopt iets niet correct is aan het artikel.

Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld. Een klacht nemen we dan ook zeer serieus.

  1. Meld de klacht aan via info@horecasupply.nl, vermeld daarbij uw naam en telefoonnummer.
  2. Binnen 2 werkdagen krijgt u een reactie van horecasupply.nl
  3. In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht, bijvoorbeeld ruilen voor een nieuw artikel of terugstorten van de aankoopprijs.
TERUG NAAR BOVEN