• 120.000+ producten
  • 100.000+ tevreden klanten
  • 100% laagste prijs
WINKELMAND

U heeft nog geen producten in uw winkelmand

Retouren & Service

Retouren

Eventuele retourzendingen dienen binnen 14 dagen na factuurdatum in de originele verpakking op eigen kosten te worden teruggezonden.

Retourzendingen worden alleen  verwerkt na akkoord van horecasupply.nl.  Meld u retourzending daarom eerst aan via ons telefoonnummer +31 (0)30 – 287 54 23 of stuur een e-mail naar info@horecasupply.nl.

De kosten voor het terugsturen van een artikel naar horecasupply.nl zijn voor rekening van de klant, tenzij:

  • U een beschadigd artikel heeft ontvangen.
  • Het een door horecasupply.nl verkeerd geleverd artikel is.

Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden, ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden in rekening gebracht. In bovenstaande gevallen stort horecasupply.nl de verzendkosten achteraf naar u terug. Vermeld bij deze zending wel uw banknummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.

Indien u kenbaar heeft gemaakt het aankoopbedrag gecrediteerd te willen hebben, zal dit binnen 14 dagen worden teruggestort op uw rekening.

 

Service

Hoewel horecasupply.nl een laag klachtensaldo kent, kan het voorkomen dat er onverhoopt iets niet correct is aan het artikel.

Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld. Een klacht nemen we dan ook zeer serieus.

  1. Meld de klacht aan via info@horecasupply.nl, vermeld daarbij uw naam en telefoonnummer.
  2. Binnen 2 werkdagen krijgt u een reactie van horecasupply.nl
  3. In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht, bijvoorbeeld ruilen voor een nieuw artikel of terugstorten van de aankoopprijs.
TERUG NAAR BOVEN